שאלות ותשובות
כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר Nessoptic לטייל בקטגוריות השונות ולבחור את הפריטים בהם חשקה נפשך. מקליקים על המוצר שאתם מעוניינים בו, בוחרים בעמוד המוצר מידה וצבע ולוחצים על הוספה לסל הקניות. בעדשות המגע – מקליקים על המוצר שאתם מעוניינים בו, בוחרים בעמוד המוצר את סוג העסקה ולאחר מכן את נתוני העדשה ומוסיפים לסל הקניות. משם עוברים לקופה מצד שמאל למעלה ובוחרים "צפייה בסל הקניות" בעמוד זה אתם רואים את פרטי המוצרים שהכנסתם לקופה, לאחר שבדקתם את הפריטים שבסל לחצו על "לביצוע הזמנה". בעמוד זה אתם בוחרים אם להירשם לאתר או לבצע רכישה כ"אורח" באתר, בוחרים את שיטת המשלוח, פרטי התשלום ושיטת התשלום ומסיימים את ביצוע ההזמנה. איך
ניתן לבצע בדיקות ראיה בשלושה אופנים:
- אצל רופא עיניים מטעם קופת-חולים. בדיקה זו לרוב אינה כרוכה בתשלום.
- אצל אופטומטריסט פרטי בחנות אופטיקה כלשהי הקרובה אליכם. בדיקה זו לרוב
כרוכה בתשלום. - לתאם בדיקת ראיה ע״י אופטומטריסט ללא עלות אצלנו ב-NessOptic
כן , אנחנו מגיעים לכל מקום בארץ , זמן האספקה נע בין 3-15 ימי עסקים, וזה תלוי אם המוצר נשלח בדואר רשום או boxit (לוקר ליד הבית).
משלוח עד הבית – זמן האספקה נע בין 3-7 ימי עסקים
משלוח דרך דואר רשום עלול להתארך לפעמים מעבר לזמן הנקוב ע"י שליח עד הבית, או דרך
בהתאם לזמני האספקה המקובלים בדואר ישראל.
*יתכנו עיכובים למוצרים תוצרת ח"ול.
במידה וקיבלתם את המוצר ונתקלת במוצר פגום נשמח שתפנה אלינו במייל –
ואנו נטפל בפנייתך. info@Nessoptic.co.il
בוודאי , אנו פועלים לפי חוק הגנת הצרכן בנוסף אנחנו נותנים החזר כספי עד ל 30 יום מרגע ההזמנה אם ההזמנה לא הוזמנה במיוחד בשבילך.
כן, בוחרים את דגם משקפי השמש, לוחצים על "הוסף מרשם", בוחרים "עדשות למרחק" בוחרים את צבע העדשה שברצונך לעשות ממלאים את פרטי המרשם ומשקפי השמש בדרך אליכם.
ישנם מגוון סוגים של עדשות מגע ,
ישנם עדשות יומיות – הן עדשות להרכבה חד-פעמית – מריכיבים וזורקים בסוף השימוש
עדשות מגע חודשיות– תוקף השימוש בהן הוא עד חודש ימים.
עדשות מגע דו שבועיות– תקופת השימוש בהן נעשית עד לתקופה של שבועיים,
לכל בעייה עם עדשות מגע כדאי להתייעץ עם אופטומטריסט מוסמך.
כל עוד מקפידים על שגרת ההחלפה ועל הוראות הניקוי שנותן/ת האופטומטריסט/ית, ומגיעים לבדיקות סדירות, עדשות המגע יכולות להיות אפשרות בריאה לתיקון ראייה.
בשמחה. שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לך בביצוע ההזמנה. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 19:30 בימי ו׳ מ-14:00-09:00 בטלפון 08-9389687 או בווצאפ לכל שאלה. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת info@nessoptic.co.il ולבקש שניצור עמך קשר טלפוני בנושא.